Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

En çok mesaj
Kullanıcı
Mesaj
aso
18

Lansman Sonrası Başarısız Olmamak İçin Yapmak Gerekenler

aso

Yönetici
Yönetici
Şu anda Google Play'de neredeyse 3 milyon uygulama var. Her uygulama farkedilmek ve en üst sıralarda yer almak için çabalıyor, bu nedenle uygulama tanıtımınızın tüm aşamalarını düşünmek çok önemlidir çünkü tüm bu muazzam uygulama ordusunda kaybolmak istemezsiniz. Uygulamanızın lansman sonrası aşamaları çok önemlidir, pazardaki yeri hakkında daha fazla belirleyici olur. Şu anda dikkatinizi bu yazımıza vermeniz gerekiyor.

HaTa # 1: Kullanıcıları uygulamanızda nasıl tutacağınıza odaklanmadınız!
Kullanıcıları uygulamada tutma sıralamanın edilmesine büyük etki etmektedir son yıllarda Google buna önem vermektedir yani uygulamayı indirip silmeme oranı çok önemli. Şimdi çoğu kullanıcı uygulamayı en az bir kez kullanılıyor ama devamını sağlamak önemli. Kullanıcıyı uygulamada tutma en başından beri her zaman ana odak noktanız olmalıdır. Uygulamanız için organik indirme almanın ilk günlerinden itibaren birçok yolu vardır. Sosyal medya reklamlarını (FB, Youtube, Instagram), Adwords reklamlarını, promosyon ödemelerini (CPI, CPA) vb. Bu reklamları Test etmeyi deneyin. Hangi reklam ağının sizin için en uygun olduğunu analiz edin ve buna bağlı kalın. Bu, genel sıralamanızı ve anahtar kelime sıralamanızı önemli ölçüde etkiler.

Hata 2: Uygulamanızın Güncelleştirme Açıklama Alanını kullanmadınız
Ortalama olarak, kullanıcılar Google Play Store'dan yaklaşık 30-40 uygulama indirir. Genellikle de otomatik güncellemeyi kapatırlar onlara neden güncellemeleri yapmaları gerektiğini açıklayın. Güncelleme açıklamanız, onları yapmaya teşvik etmek için “hata düzeltmeleri” nden daha fazlası olmalıdır.
Uygulama güncellemesi açıklama alanı, kullanıcılarınızı güncellemeler hakkında detaylı bir şekilde bilgilendirmeniz için bir pazarlama fırsatıdır. Onlara anlatmak için şunları kullanın:
- uygulamanızın yeni özelliklerini yazın
- Düzeltilen hataları
-Nasıl daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlar bunları anlatın
Bu mobil uygulama pazarlama kanalını doğru bir şekilde kullanabiliyorsanız, uygulamanızı bir süre kullanmayı bırakan kullanıcıları geri kazanmak harika bir strateji olabilir.
Hata # 3: Blogları yazdın ve web sitelerini gözden geçirin.
Uygulamanız başlatılır başlatılmaz potansiyel kullanıcılara e-posta göndermenin önemini zaten biliyorsunuzdur. Uygulamanızla ilgili tüm önemli bilgileri ekleyebilirsiniz, ancak sık sık yapamadığınız şey her e-postayı kişiselleştirmek.İşte 100% eklemeniz gerekenler:
- Uygulamanızın adı, benzersiz satış noktası ve fiyatı
- Uygulamaya bir bağlantı
- Fragmanın bağlantısı (bazı hakemler daha görsel bir perdeyi tercih eder)
En sonunda! E-postaya gözden geçirenin adını ve web sitesini eklemeyi ve her zaman iki kez kontrol etmeyi unutmayın!
Tamam, şimdi uygulamanızı başlatırken nelere dikkat etmeniz gerektiğini kesin olarak biliyorsunuz. Mobil uygulama endüstrisi rekabetçi bir pazardır, bu nedenle müşterilerinize doğru davrandığınızdan ve geri bildirimlerini dikkate aldığınızdan emin olun.
 
Üst