Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

En çok mesaj
Kullanıcı
Mesaj
aso
18

Quora'nın Reklam Aracını Kullanmanız İçin Bilmeniz Gerekenler

aso

Yönetici
Yönetici
banner_Q2-740x383-1509971044.jpg
Uygulamanızı Quora, Q&A platformu üzerinde nasıl tanıtacağınızı bildiğinize göre, sizlere bu yıl başlatılan ve Quora kullanıcılarının ilgisini çekecek ve uygulamanızı indirmeye ikna edebilecek App Install Ads adlı özel bir ürün göstermek istiyorum. Mükemmel bir ASO için en iyi uygulamaları takip etmenin ne kadar önemli olduğunu şimdi görebiliyor musunuz? Ancak Quora'ya geri dönersek, nasıl bir reklam oluşturulacağını ve bu hizmet tarafından sağlanan en önemli özelliklerin neler olduğunu açıklayacağız.

0*MsSw1kD-bFSt85Xh.png
Quora'da Reklam Nasıl Oluşturulur?
Quora App Install Ads, ana platformlar, Android ve iOS için çalışır. İşletmenizi ilgilendiren bir sorudan hemen sonra reklamınızı göstermek istediğinizde yapmanız gereken adımları görelim.

0*eWSKFjRTbnh3c_eV.png
Reklam Hesabınızı Yaratın
Bir Quora hesabınız olduğunu varsayarsak bir reklam hesabına ihtiyacınız olduğunu söylüyoruz. Bir tane oluşturmak için adınız ve işletmenizle ilgili bilgilerinizle birlikte bir form doldurmanız yeterlidir .

0*euOL65MuoyVpCIV7.png
Reklam Metnini Yaratın ve Kitleyi Seçin
Daha sonra, aşağıdaki kod parçasında görebileceğiniz gibi, reklam için gerekli olan verileri eklemeniz gerekir. Ancak bu alanları doldurmadan önce, Quora Ads Policy'i okumanızı öneririz, çünkü belgede açıklanan standartlara göre yüksek kaliteli bir reklam göstermenize yardımcı olacak belirli kurallar vardır.
İlan Biçimi:
  • İşletmenizin adı “[şirket adı] tarafından tanıtılıyor” olarak görünecektir.
  • Başlık metni: en fazla 65 karakter.
  • Gövde Metni: en fazla 105 karakter.
  • İstenilen CTA (Quora Şimdi Uygula, Daha Fazla Bilgi Edinin, Kaydolun ve daha fazlası gibi seçenekler sunar).
  • Harekete geçirme ifadesinin yanındaki bir görünen URL. (Açılış sayfası URL’si.)

0*UM75YtPIa7hwC0F-.png

Bu aşamada, hedef kullanıcılarınızı istediğiniz konuya, faaliyet gösterdiğiniz şehre ve platforma göre de seçmek zorundasınız. Quora'nın dünyanın her yerinden aylık 200 milyondan fazla benzersiz kullanıcısı olduğunu ve istediğiniz kitleye ulaşmak için akıllıca seçim yapmanız gerektiğini unutmayın. Uygulamanızı tanıtmak istiyorsanız, amacınız için Uygulama Yüklemeleri'ni tıklamayı unutmayın. Diğer çözüm Dönüşümlere odaklanmıştır.
Bütçeyi Ayarla ve Kampanyayı Başlat
Quora'da, TBM gerçek zamanlı açık artırma modelini temel alan bir teklif belirleyebilir ve performanslarınızı takip ederken değişiklik yapabilirsiniz. Kampanyanız üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmak için bir ömür boyu bütçe de belirleyebilirsiniz.

Sonuçlar İçin Öde
Quora Ads’e katılmanın ücretsiz olduğunu ve yalnızca bir kullanıcı reklamı tıkladığında ödeme yapacağınızı belirtmek iyidir. Bu şekilde kampanyanıza ne kadar para yatırmaya hazır olduğunuza karar verirsiniz.
Quora Reklamcılığının Özellikleri
Bu self-service reklam aracını uygulamanızın reklamı için doğru seçim yapan ve diğer reklam platformlarından ne kadar farklı olduğu konusunda biraz konuşma zamanı.
Takip Sistemi
Bu tür bir kampanya için, stratejinizi buna göre ayarlamak amacıyla YG'nizi ölçmek çok önemlidir. Quora Ads ile iki seçeneğiniz var:

0*2a0FbXzqUjMkau7j.png
  • Quora Ads Manager - Quora tarafından sağlanan Dönüşüm İzleme;
  • Üçüncü Parti Araçlarla Uyumlu - TUNE, Kochava, Appsflyer veya Adjust gibi çeşitli mobil özellik platformları ile ortaklık, analitiklerinin entegre edilmesini mümkün kılmıştır.
Hedefleme Seçenekleri
Quora, farklı konulardaki sorulara cevap vermeye odaklandığı için, kullanıcılarınızı bu konulara göre hedefleyebilirsiniz. Ayrıca, bu sayfalardaki tıklamalar için ödeme yapmak istemiyorsanız belirli sorguları hariç tutabilirsiniz. Daha önce de belirttiğimiz gibi, diğer seçenekler kullanıcıların konumu ve istenen platform olacaktır. Çok fazla seçenek yok ancak Quora Ads yeni bir hizmet olduğundan bu anlaşılabilir bir durumdur. Ekip bu hizmeti geliştirmek için çalışırken, reklamlarını belirli içeriğe odaklamak, reklamverenlerin ürünleri ile ilgilenen değerli müşterilere ulaşmalarını sağlar. Bu, dönüşüm maliyetlerinin diğer durumlarda olduğundan daha düşük olmasının nedenidir.
Yeniden Hedefleme Özelliği
Son zamanlarda Quora , hedef kitlenizi yeniden hedefleme konusunda yeni bir özellik duyurdu . Bu nedenle, uygulamanız için bir açılış sayfanız varsa, enerjinizi web sitenizin belirli bölümlerini ziyaret eden izleyicilere veya geçen ay sayfanızı kontrol eden izleyicilere konsantre ederek kullanıcıları planınıza göre geri getirebilirsiniz. Quora Conversion Pixel'i nasıl yükleyeceğinizden emin değilseniz, Yardım Merkezi'nde açıklanan adımları uygulayabilirsiniz .
Basit Bir Arayüz
Quora'da reklam oluşturmanın en iyi yanı, kampanyanızı gerçekten hızlı bir şekilde ayarlayabilmenizdir. Sadelik, Facebook ve Google gibi daha büyük reklam platformlarına kıyasla sadece birkaç seçenek sunmasından kaynaklanıyor. Ancak Quora'nın tarzı ve izleyici kitlesi diğer sosyal kanallardan farklı olduğu için mantıklı geliyor. Aynı zamanda, çalışmanızı çok kolaylaştırmak için sezgisel bir gösterge panosu gereklidir.
Tıklama Başına Ödeme Sistemi
Reklamınızı Quora’da yönetirken, TBM teklifinizi belirlemeniz ve ardından sonuçlara göre optimize etmeniz gerekir. Alınan verileri analiz etmeli ve kullanıcıların bu platformda daha aktif olduklarını gözlemlemelisiniz. Gözlerinizi bütçenizde tutun ve paranızı akıllıca harcadığınızdan emin olun.
Mevcut Reklamları İçe Aktarma Seçeneği
Mevcut bir Quora reklamının içeriğini içe aktarmak istiyorsanız, bunu daha hızlı ve zorlanmadan yapma olasılığınızın olduğunu bilmelisiniz.
SON DÜŞÜNCELER
Quora Ads, uygulamanızı tanıtmak istediğinizde değerli kitlelere ulaşmanız için harika bir fırsat. Diğer platformlarda olduğu gibi takip edilmesi gereken bazı kurallar vardır. Ancak, basit bir arayüz ve etkili bir Tıklama Başına Ödeme sistemi ile, ürün kazanımının kullanıcıların sorularına cevap olabileceği gerçeğine dayanarak kullanıcı edinme kampanyanızı geliştirme şansına sahipsiniz.
 
Üst