Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

En çok mesaj
Kullanıcı
Mesaj
aso
18

Uygulama tanıtımı için reklam (Facebook, Adwords, Instagram vb.) almaya değer mi?

aso

Yönetici
Yönetici
1554378191-625860-reklamalmayadegermi.jpg

O zaman, uygulama pazarlamasında en ilginç konulardan birini tartışalım! Reklamlarınızı Facebook gibi popüler platformlarda satın almak, uygulamanızı tanıtmak için gerçekten etkili midir? Sipariş vermeden önce ne bilmeliyiz? Bu sorularun cevaplarını arayalım birlikte!

Facebook reklam vermek için en iyi yerlerden biri. Reklam verenlere bir uygulamayı yükleyecek ve onu saklayacak yüksek değerli kitlelere ulaşmalarına yardımcı olmak için inanılmaz derecede hassas hedefleme seçenekleri sunar. Facebook'un hedeflemesi yaklaşık % 90 oranında doğrudur. Ek olarak, Facebook hedeflemesi kullanıcının konumuna, demografik özelliklerine, beğenilerine ve ilgi alanlarına dayanmaktadır. Bu yüzden burada anahtar kelime hedeflemesi kalıcılığı arttırıyor.

Uygulamanız için bir web siteniz var mı? Yoksa, bir tane oluşturmanızı öneririz. Bir web sitesi Facebook reklamları için çok önemlidir. Web sitenize bir Facebook görseli yüklemek, web sitenizi ziyaret eden kişileri Facebook reklamlarıyla yeniden hedeflemenizi sağlar.

Peki ya AdWords?

Uygulama geliştiricileri için Google, uygulama yükleme reklamları gibi bir teklif sunar . En çok etkileşim yapacakları cihazlarda göstermek için tasarlanmıştır. Mobil uygulamanızı tanıtmak için yeni bir kampanya oluşturduğunuzda, reklamlarınız yalnızca telefonlarda ve tabletlerde gösterilir. Uygulama yükleme reklamları, indirme işlemlerinin en kolay ve en etkili yoludur. Bu reklamları, Uygulama / dijital içerik reklam biçimini kullanarak arama ve görüntülemede yayınlayabilirsiniz. Bir AdWords kampanyası oluşturarak, reklamlarınızı Youtube videolarına entegre edebilirsiniz. Youtube size görüntülü reklamlar ve video reklamlar seçeceği sunar. Video reklamlar daha pahalıya gelir ama günlük trafik yoğun olduğu için ciddi markalaşma sunar.

Dikkate alınacak diğer platform Instagram . Instagram'ın kullanıcı katılımı yüksek olduğunu biliyoruz. Reklamlar yalnızca mobil kullanıcıların yayınlarında görüntülenir ve standart yayınlara benzer. Instagram reklamları görsellere odaklanır, güzel ve dikkat çekicidir. Önemli olan, Facebook'ta olduğu gibi aynı tür gelişmiş hedeflemeyi yapabilmenizdir. Bu reklamlar çoğunlukla oyunlar, alışveriş ve eğlence uygulaması reklam verenleri tarafından kullanılır. Kullanıcıların dikkatini çekmenin bir yolunu bulursanız, mobil uygulama yükleme reklamları için mükemmel bir seçimdir.
Fakat! Reklam bütçenizi Instagram reklamlara harcamadan önce, hedef kitlenizin Instagram'da olduğundan emin olmalısınız. Eğer hedef kitleniz Instagram'da değilse işe yaramayacaktır.

Uygulamanızı farklı reklam şirketleri ile tanıtmaya başladığınızda tavsiyemiz, sizin için neyin işe yaradığını bulana kadar çok fazla para ödememek.

Sonuç olarak, organik yüklemelerin çoğunun Google Play Store'daki aramalardan kaynaklandığını bilmeniz gerektiğini hatırlatalım . Reklam kampanyası sona erdiğinde, indirme işlemi durur. Ancak, Google vb. Google’da ücretli reklamlar ve Google Play Store’daki sıranızı yükseltmek için ücretli anahtar kelime yüklemeleri kullanıyorsanız, uygulamanız reklam kampanyası sona ermiş olsa bile aramada daha üst sıralarda yer alır. Sonuç olarak, uygulamanız para harcamayı bıraktıktan uzun bir süre sonra uygulama mağazasından organik indirmeler almaya devam edecektir.

bizi takip etmeye devam edin asosell.com
 
Üst