Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

En çok mesaj
Kullanıcı
Mesaj
aso
18

Uygulamanız için tanıtım sitesi doğru bir şekilde nasıl hazırlanmalı ?

aso

Yönetici
Yönetici
Bu işte uzun süre kalmayı planlıyorsanız, uygulamanız için bir web sitesine ihtiyacınız olduğuna hiç şüphe yok. Uygulamanız için bir tanıtım web sitesi, uygulamanızın uygulama mağazasının dışındaki evidir. Potansiyel kullanıcıların uygulamalarınızın amacı, işlevselliği ve değer herşey hakkında bilmeleri gerekenleri bulabilecekleri bir yer.
Uygulamanız için bir web sitesi oluşturmaya karar verdiyseniz, bilmeniz gerekenler:
  1. Bir Uygulama Videosu ile Görsel Bir Giriş Oluşturun
    Video çok güçlü bir medya kanalıdır. Gerçek şu ki, insanlar genellikle çok falza kadar okumazlar. Dolayısıyla, ana sayfanıza bir tanıtım videosu sunmak, uygulamanızın potansiyel kullanıcılarıyla bağlantı kurmanın etkili bir yoludur. Bu yüzden bir tanıtım videosu yaparken güçlü görseller yaratmaya odaklanın. Hedef kitlenizin birincil ilgi alanı olduğunu bildiğiniz kilit alanlara odaklanarak uygulamanızın temel işlevlerini ve en iyi özelliklerini gösterin. Bir tanıtım videosuyla ilgili en iyi şey, videoyu birden fazla medya platformunda kullanabilmenizdir: YouTube’a yükleyebilir ve YouTube reklamlarını kullanarak tanıtım yapabilir, Facebook’ta paylaşabilir ve Facebook reklamlarıyla tanıtıp e-posta listenize gönderebilirsiniz.
  2. Bir intro ile açılış sayfanızı tamamlayın
    Uygulamanızı tanımlamak için kullandığınız kelimelerin, hedef demografinize uyması gerekir. Kullanıcının yararına olan cümleler ve sıfatlar kullanın. İçeriğiniz ayrıca, uygulama web sitenizin Google gibi büyük arama motorlarında hedefleyen anahtar kelimeleriniz sıralamanız için belirleyici faktör olacaktır . İçeriğinizi, kullanıcıların sizinki gibi bir uygulamayı aramak için kullandıkları belirli cümleler etrafında hedefleyen anahtar kelime ile organik trafiğinizi artırabilirsiniz. Sitenizdeki her sayfa için bir anahtar kelime stratejisi oluşturun. Her sayfa için üç anahtar kelimeden fazlasını seçmeyin ve kelimeleri başlıklarınıza, alt başlıklarınıza ve içeriğinize sorunsuz bir şekilde entegre edin.
  3. Medyadaki yorumlar
    Web sitenize uygulamanızla ilgili yorumları koyarsanız yeni kullanıcıların uygulamanıza daha fazla güvenebilmelerini sağar. Stratejik olarak yerleştirilmiş haberler ve yorumlar sitenizin içeriğinin temel unsurlarının içine ve çevresine yerleştirilmesi, potansiyel kullanıcılara uygulamanızın eleştirel olarak iyi karşılandığına dair olumlu bir işaret sunar. Bu nedenle, en iyi yol, birkaç güçlü alıntı seçmek ve bunları ana sayfanın yüksek oranda görülebilen alanlarına ve diğer önemli, alakalı sayfalara serpiştirmektir.
  4. Ücretli Reklamcılığı Kullanın
    Açılış sayfanızı ölçmek ve test etmek , uygulamanızın ilgi çekmesi ve rakiplerinizle rekabet etmeye başlaması için yeterli uygulama yüklemesi oluşturmak için tutarlı yüksek hacimli trafiğe ihtiyacınız var. Kısacası, boşa zaman yok. Ve trafiği garanti etmenin tek yolu ücretli reklam kullanmak. Ancak ne yaptığınızı bilmeden Google Adwords veya Facebook Reklamcılığına para atmayın. Kampanyaları kendiniz yayınlayacaksanız, denemek için küçük bir test bütçesi ayırın. Ücretli trafikte, kullanıcıları App Store açıklama sayfasına veya web sitenizin açılış sayfasına gönderme seçeceğiniz vardır. Belirgin hedef indirme düğmesine (App Store) en yakın gibi görünse de, sık sık kullanıcıları web sitenizde bir tanıtım videosu ve sosyal bir kanıtla uygulamanızı önceden satan bir açılış sayfasına gönderme çok daha etkilidir.
  • Beğen
  • Cevapla
 
Üst