Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

En çok mesaj
Kullanıcı
Mesaj
aso
18

Uygulamanızın kullanılabilirliği: analiz etme ve geliştirme

aso

Yönetici
Yönetici
Uygulama mağazalarında hiç bitmeyen bir başarı için sahip olmanız gereken en önemli şeylerden biri - kesintisiz, hatasız bir kullanıcı deneyimi, mümkün olan en iyi uygulama kullanılabilirliği.Nasıl analiz edebileceğimize bakalım ve daha iyi hale getirelim!
Öncelikle, kullanıcıların tercihlerinin daha büyük bir resmini elde etmek için yapabileceğimiz şey, müşterilerimizin uygulama içi feedbac k'larını sürekli kontrol etmektir . Uygulamanızda yerleşik olması harika çünkü pazardaki uygulama sayfasında yorumların görünmesini beklemenize gerek yok. Kullanıcının geri bildirimlerine yanıt verirseniz, gelecekte size vermeye daha istekli olacaktır. Kullanabileceğiniz birçok geri bildirim aracı var. İnternette onlar hakkında bilgi edinin ve hangisinin uygulamanıza en uygun olduğuna karar verin.
Yeni müşterilerin takılıp kalmasını istiyorsanız, ilk birkaç ziyaretinde uygulamanızla ilgili ilginç, alakalı ve benzersiz olanı keşfetmelerini sağlamanız gerekir. Onları ilk hafta içinde geri dönmeye ikna etmezseniz, muhtemelen onları sonsuza dek kaybedeceksiniz. Dikkatleri için rekabet eden çok fazla şey var.
navigasyon
Uygulamayı kullanırken, tam olarak ne aradıklarını bulma konusunda sorun yaşamadıklarından ve aradıklarına rastlamak için çok uzun süre gezinmek zorunda olmadıklarından emin olun.Bu nedenle, ürünlerinizin ve / veya hizmetlerinizin yararlı düğmelerin bulunmasının son derece kolay olduğundan emin olun.
Uygulamanızın kullanılabilirliğini geliştirmek için yapmanız gereken bir diğer önemli şey de tıklama izleme çalışmaları. İlgi çekici yerler veya dikkat dağıtıcı alanları belirlemek için kullanıcıların uygulamada nasıl gezindiklerini ve tıkladıkları hakkında fikir verebilirler.
Tepki vermeyen hareketler
Uygulamanızda meydana gelen her dokunma ve kaydırma, genel kullanılabilirliğine önemli ölçüde katkıda bulunur. Ancak, kullanıcılarınızın henüz uyguladıklarından ve uygulamanızdan yanıt alamadıkları jestler ne olacak? Yanıt vermeyen bir hareketin uygulamanızın kullanıcı deneyimi üzerinde olumsuz etkileri olabilir. Yani burada yapmanız gereken bu hareketi tanımlamak ve daha sonra kullanıcının daha fazla memnun kalmasını sağlamak için bazı düğmeleri veya sayfaları kaldırmak.
Hem yatay hem de dikey yönlendirmeyi destekleyin. Günümüzde, bu birçok insan için büyük bir kullanılabilirlik konusu haline geliyor.Yani her ikisi de olsaydı, uygulamanız için daha iyi olurdu.
İşte aldın! Uygulamanızın kullanılabilirliğini geliştirmek için kullanıcılarınızın uygulamanızla nasıl tam olarak etkileşime geçtiğini görmek için bu yöntemleri kullanın!
Anahtar kelime ödeme promosyonu, uygulamanızın görünürlüğünü artırmak için harika bir fırsat! İhtiyacınız olan anahtar kelimelerle uygulamanızı en üst sıralara taşıyabiliriz.Sitemizdeki hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinin https://www.asosell.com/threads/uygulama-aso-calismasi-icin-uygulama-indirme-yorum-5-yildiz-hizmeti.9/#post-9
 
Üst